varmt och klibbigt

åska och regn skulle faktiskt inte sitta fel just nu..
har varit dålig på att uppdatera på ett tag, men vet inte ens vad jag ska skriva??
blir förmodligen inte så mycket uppdateringar ett tag framöver då min dator är trasig och den jag använder nu är så seg och hakar upp sig, känns meningslöst bara..


Isabelle, du är det bästa jag har.. vad skulle jag göra utan dig?
ditt varma leende och goa skratt värmer i mitt hjärta.
att behålla dig va och kommer alltid att vara mitt livs bästa val
kärleken till dig är obeskrivlig, min fina prinsessa <3

Sveriges nationaldag

som man knappt får fira längre, jag tycker det är helt sjukt..
vi får inte ens sjunga våran nationalsång, för att det är rasistiskt????
usch jag blir så arg..  sak samma, ska passa på att gratta mamma och pappa som firar bröllopsdag idag, 13 år <3
så när mamma slutat jobbet kommer dom hit och fikar lite, isabelle bjuder på tårta idag när hon har blivit en så stor tjej ;D ser ut att även bli fint idag, hjärtat är ledig idag, skönt..

har knappt fått sovit inatt då isabelle inte varit nöjd, hon har gnällt och varit ledsen
hon vart hysteriskt ledsen när hon fick se pappa inatt, stackarn. haha
ögonlocken känns tunga men kan inte lägga mig och sova heller, då pierre sover och isabelle måste man hålla koll på hela tiden annars hittar jag na väl ute i hallen när jag vaknar..
det är inte det att hon kryper, men hon vänder sig och typ kravlar..igår vet jag inte hur många gånger jag fick lägga henne ordentligt i sitt gym, ena gången hade hon lyckats kommit under bordet och försökte sätta sig upp så hon slog i huvudet, men det gick bra iallafall. nu ska jag se om hon vill ha lite mat..

Ha en bra dag alla, för det ska jag ha!

Tiden går






Och våran underbara och fina dotter blir 6månader idag, jag är så stolt och lycklig för att jag får vara hennes mamma. mamma och pappa älskar dig isabelle, av hela våra hjärtan!!

4 juni

Dagen började bra med att dom ringde och sa att hjärtat kunde stanna hemma från jobbet,
åkte iväg till sjön så tigra fick bada lite..
och tur med vädret har vi idag igen, lite drygt när värmen kommer sådär pang på..
hade varit skönt att få sitta ute i solen så man kanske kan få nå färg på sig, men isabelle verkar inte ha några planer på att sova, och vill inte lämna henne inne ensam..

älsklingen tog en sväng med fyrhjulingen, så han blir väl borta ett tag!
ikväll blir det grillat och potatisgratäng hemma vid mamma och pappa, MUMS! och grillad majs :D
nu ska jag gosa med min fantastiska unge, så hörs vi sen. hej hoj



"Så många frågor, men inga svar"

Noll ork

till allt.. finns så mycket som skulle behöva göras men har fan ingen ork..
vet inte va jag ska skriva i bloggen heller, har ingen lust med nåt, inte ens mig själv.

Va iallafalll över till fagersta en sväng när älskligen kommit hem,
kan väl inte säga att det va speciellt mycket att se? men skönt att få komma hemifrån en stund.
isabelle fick tittat på hästar idag, och det tyckte hon va spännande :) fick världens största ögon tror jag, bus ungen där :) och ingen fredagsmys den här gången heller, men om 2veckor ska jag få det, då hoppas jag på mys hela veckan..
när äntligen min kärlek är ledig.. det ska bli riktigt underbart.
har stor lust att raka av mig håret också, det är så jävla tjockt och jag har ingen ork att tunna ur det..
och dum som jag är så färgar jag det i en färg även fast jag vet såväl att jag inte kommer tycka om det..
anser själv att jag passar bäst i svart, och nu är det så jävla torrt och slitet så usch..
om jag endå bara kunde låta bli att köpa den där jäkla färgen! :(


nu ska jag invänta mamma och pappa och en svart hårfärg, tack så mycket <3

Den vackraste stunden i livet, va den när du kom <3


Långhelg

Hade inte sån stor lust att blogga igår.. men gör väl ett försök idag och hoppas det kommer in fler än 1 inlägg.
mitt hjärta åkte till jobbet runt halv 10imorse, han har dygnet så han slutar inte förens imorgon bitti :(
sen blir han bara hemma ett par timmar innan han ska jobba igen, men men!!
har varit nere på byn med mamma nu på förmiddagen, va in på klockargården ännu en gång, hihihi. inte så bra att jag går in där för det är ALLTID nåt som får fälja med hem, haha :D har snart ingen plats för allt..

nu väntar jag på att diskmaskien ska bli färdig så jag kan börja med maten, ska nämnligen bjuda min pappa på mat idag, stuvad potatis och korv! det ser jag fram emot, inte ofta jag träffar min pappa då han jobbar borta hela veckorna, trist men så är det..
känner att det här verkligen inte vart ett roligt eller intressant inlägg, men det får ni ta.
dax att sluta, återkommer väl om jag har nåt intressant att dela med mig av!



Ny månad

Det är redan juni, och det vore väl dumt å säga att det märks..
varken sommar värme eller känsla.. hoppas det kommer snart så att man kan va ute..
nu blir man ju klibbig bara man tänker på att man måste ut..
mötet jag hade idag är nu avklarat, SKÖNT! hoppas inte att det blir någon förändring.. väntar nu på att min kära mor ska komma en sväng, då hon ska hjälpa mig röja undan lite...
min axel va påväg att hoppa ur led igår så hon tyckte jag skulle ta det lugnt..

är så jobbigt att ständigt behöva tänka på vad man kan göra, så att det inte händer..
har kommit in i en period då det bara känns jobbigt att vara jag, att vara sjuk.
vill kunna göra saker normalt. skulle vilja slippa smärtan man har, varenda dag, varenda sekund av dagen..
men nog om det nu.. pierre är på kurs även idag. sen kommer han jobba enda tills på måndag, ska bli skönt att få umgås då en sväng, för efter det jobbar han 6dagar i sträck..
ställ gärna frågor och kommentera, tycker det är jätte kul när man fått kommentarer :)
nu ska jag invänta mamma sen sätta igång, vi hörs



RSS 2.0