Fint väder

synd på blåsten bara.. blev att åka till avesta med syster/moster
isabelle fick lite nytt och även jag. man köper ju nästanb aldrig något till sig själv när man fått barn.
tycker det är roligare att köpa till isabelle, även om hon inte förstår :)
har precis ätit kycklingspett med chili smak, dom va goda men trodde dom skulle smakat bättre,
men nu är jag iallafall mätt i magen.
skulle behöva städa men tar mig inte för att göra det.
undra vad mamma ska göra idag då, om hon kanske vill komma förbi på en kaffe? ;D

hade hoppats på att isabelle ville sova lite men det verkar inte som det,
just nu tittar vi på barnprogram, erky och perky tror jag det heter.. oj vad spännande ;D haha
hoppas tiden rusar iväg nu för nu vill jag pussa och krama på världens finaste <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

ja jag kan ta en kopp kaffe:)

2011-05-30 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0