Måndag

Ny vecka igen, och kan ju säga att den inte har kunnat börja bättre! :D
det enda som fattas är min stora kärlek, som inte kommer hem förens ca 22.30 :(
helt otroligt vad man kan sakna en annan människa, men får hoppas dagen går fort så han kommer hem.
Har ringt till folksam nu på morgonen och fixat med förskring till isabelle, då min gravidförsäkring går ut om 1vecka.
Då hon även blir 6månader. vart har tiden tagit vägen? känns inte som att det va länge sen vi åkte in till förlossningen?

har funderat på om jag kanske ska skriva om våran förlossning.. om någon skulle vilja det?


undra vad dagen bjuder på idag då?
måste tyvär städa, idag igen.. känns inte som att jag gör annat.
får se vad mamma ska göra efter hon slutat jobba..
nu ska jag gosa och pussas med min trollunge. ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

JA! Jag vill jätte gärna läsa en förlossningsberättelse!!!

2011-05-30 @ 16:26:24
Postat av: bea

men vaaa, 6 månader redan? :o helt sjukt!

2011-05-30 @ 16:35:01
URL: http://mariabeatricejohanna.blogg.se/
Postat av: emma

ja de skulle jag gärna vilja läsa om =)

2011-05-30 @ 17:09:38
URL: http://emmmmaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0