Morsdag

Min första morsdag, och det känns ju inget speciellt.. en helt vanlig dag.
Hade ju varit trevligt med sovmorgon och frukost på sängen men, sån tur hade jag ju inte ;)
blev ingen uppdatering igår då vi va borta i stort sett hela dagen och köpte bil, vilket inte är så ovanligt i den här familjen :p haha..

om ett tag ska vi iallafall hem till mamma och pappa..
Isabelle sover lite middag, och har gjort det ett tag nu.. skönt!
har fixat lite i lägenheten, men det finns fortfarande saker kvar, känner inte att jag har någon lust..
försöker komma på vad vi ska äta idag, börjar redan kurra i magen.. korv och spagetti skulle va gott men det antar jag att jag får vänta med tills gubben jobbar =(


men slänger väl in ett litet inlägg senare skulle jag tro..



Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Grattis på din första morsdag<3

2011-05-29 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0