söndag kväll

och har en liten dam med ögon som tefat men både vägrar äta och sova, vad gör man åt det?
väntar på att min datanörd ska bli färdig vid datorn så ska vi göra varma mackor..
kanske ska försöka ännu en gång att få bellen att sova, man får ju som sagt aldrig ge upp när man har barn..

imorgon blir vi själva hela dagen, kommer bli super tråkigt..
hoppas att jag fått in pengar, för jag är riktigt sugen på att åka till avesta :/
skulle behöva uppdatera garderoben lite! ska få f-penningen den 25 men den har änn inte kommit
blir så trött på fk som alltid måste krångla, så nu hoppas jag att pengarna sitter på mitt konto imorgon..
nu ska jag ta med mig min dotter in i sovrummet och se om hon vill somna nu då.. för tillfället ligger hon och kör bil haha


vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0