Svar på kommentar

Ja, för Liam blir inte heller så värst mätt på ersättningen. Han går upp i vikt massor, men äter också hela tiden. Ibland 2ggr i timmen. Man får inte så mycket annat gjort då. Så jag ska alltså blanda lite välling med lite ersättning och ge honom de ett tag och sen byta helt till bara välling?



Svar: blanda vällingen med den ersättning du har kvar, och när ersättningen är slut ger du han bara välling..
Isabelle har blivit jätte hård i magen, men ett tips är att ge katrinplommon, hennes mage börjar komma igång nu :)
För nu när hon börjat med välling kanske hon äter 4gånger om dagen. jätt skönt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, det låter ju kanonbra! 4ggr om dagen.. hoppas Liam också börjar med det nu då. Han kan äta upp mot 17 ggr på 24timmar. Blir lite jobbigt när man ska iväg och måste packa med sig tonvis med mat för att han inte ska vara hungrig. Men jag provade det du sa tidigare idag och Liam fick i sig hela 2 flaskor och nu har han varit mätt i flera timmar.



Ja, jag har provat med katrinplommon till Liam också men han spottar bara ut det och gör grimarser. Får väl prova med päron för jag har hört att det ockå löser upp avföringen?



Men tack för tipsen!

Det uppskattar jag verkligen :)

2011-05-27 @ 19:25:51
Postat av: bea

vad kul att du börjat blogga! då kan jag hålla bättre koll på dig, eftersom vi ses så sällan :)

2011-05-27 @ 20:50:51
URL: http://mariabeatricejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0